Hoe oud is degene boven je

• Op de eerste en tweede plaats ( vooral 2de plaats ) staan twee redelijk oude bands. En zo her en der zijn nog wat oude bandjes te vinden. Ik zou je ergens bij de 30 schatten.

• Grumzz said...
    • User
    • 20 May 2007, 15:57
    tis dat als je in 1990 geboren bent je 16/17 bent, anders had ik je iets van 25/30 gegokt :P (en als ik je foto niet gezien had :P)

• haha, bij jou staat ook je leeftijd, maar anders had ik je rond de 20 geschat.

Lalala.
  • Uhm.. je luistert veel wat nu hip is.. Dus ik denk dat je ergens 16/17 zou zijn.. Oew.. het klopt nog ook.. hehe

• aan de overvloed aan hippe bandjes te zien, zul je wel ergens tussen de 15 en 18 jaar oud zijn...goh je bent 17 :)

• veel fuck society, fuck USA en fuck Bush muziek. dat is meestal muziek die je in je opstandige jaren liefhebt. toch ook wel wat klassiekers ertussen dus ik verwacht een jaar of 18?

ownee, 21 :D

• hmmm laat me even raden, veel vage hippie-metal...hee en ben jij niet al zooooveelste jaar student? dan moet je toch wel een jaar of 30 zijn. ah het klopt ook nog :)

• er staat behoorlijk wat hardcore punk in je lijst waardoor ik je gok op een leeftijd van ong. 20?

• Je waardeert Floyd maar ook Rammstein en Ramones. Blind Guardian maar ook Snow Patrol. Ik zou je rond de 25 schatten. Maar weet na een check dat dat niet zo is. :P

• Oke veel bandjes die wat ouder zijn.. maar niet van de vorige eeuw.. Ik zou je denk ik zo rond de 25 schatten.. *Even kijken* Oeps.. He uhm.. je bent toch niet zo 'vrouwelijk' dat je het erg gaat vinden dat ik je 5 jaar ouder schatte? hehe

• [Deleted user] said...
    • User
    • 23 May 2007, 09:07
    ik zou 16 of 17 schatten en dat ben je ook zo te zien :p

• Grumzz said...
    • User
    • 23 May 2007, 19:41
    uh.. moeilijk te schatten. je bent óf een oude grijze metalfan, of zo'n klein opdondertje, of ergens er tussenin :P
    ik gok maar op 18 want zo oud is mn vriend en die luistert zo goed als naar de zelfde muziek :P

• Ivaron said...
    • User
    • 23 May 2007, 23:00
    Ik denk dat Linkin Park een grote hint is dat je ergens tussen de 14 en 18 zit.
    The Offspring en Nirvana zeggen me dan dat je minimaal toch 16 moet zijn. Daar gok ik dan maar op.

This is my old profile, that lives on as a database :)
    New profile is RockinNelis.
  • eminem, d12 zou ik zeggen rond de 16-18 maar oude house als 2 Brothers on the 4th Floor maakt je toch wat ouder dus ik zeg rond de 20-22

• met belle en sebastian, the smiths, johnny cash en velvet underground in je lijst zou ik je rond de 30 schatten.

• [Deleted user] said...
    • User
    • 24 May 2007, 21:13
    ik kijk even niet naar de leeftijd in je profiel.

je bent jong want je draait veel pink en je hebt iets met the offspring. Meeste mensen uit de periode van het opkomen van luisteren dat volgens mij niet zo meer...

en oomph! dan lijk je weer oud, of je moet je meer in de gothic richting bewegen...

denk toch niet veel ouder dan 20, ergens tussen 16 en 20 zou een mooie leeftijd zijn.

• 17--19?

Then again, Zappa? Sorry, lama hangen. Deadlines? Klinkt als zijnd enog in school, wie weet?

• [Deleted user] said...
    • User
    • 24 May 2007, 22:12
    hmm, voor iemand die nog op school zit mis ik toch alle clues bij mij hoor.
    Al de mensen die ik ken die nog op school zitten zijn bezig met pop, rap, dance en de standaard indie dingen.

Ik mis bij mij zelf alle die dingen...(nou ja, eigenlijk mis ik het niet dus :p)

Ik weet niet of jij veel tieners kent die luisteren naar ambient, avant-garde, acid folk en noise...ik niet iig.

Bij jou zie ik veel van de muziek die veel mensen van mijn leeftijd luisteren, mensen die zijn groot geworden met de grunge en andere jaren 90 indie pop en rock en daar ook half in zijn blijven hangen. Op wat latere leeftijd ook wat oudere dingen hebben "ontdekt", zoals Joy Division, Zappa, Bauhaus enz.

Ja, je bent echt van mijn leeftijd...categorie 25 tot 35 :p

• Sivian said...
    • User
    • 27 May 2007, 13:10
    Niet afgekeken van je leeftijd had ik je rond de 25-30 geschat! ^^

"Time flies like an arrow, fruit flies like a banana"

• [Deleted user] said...
    • User
    • 27 May 2007, 18:43
    Gezien ik redelijk hedendaagse muziek gok ik op 16

• Het is dat je profiel zegt zeventien maar had je twintig geschat.

• blink, sum 41, maar ook Taking Back Sunday, HiM en Breaking Benjamin.. mm.. 17? :x

-edit
    good call zo te zien.

Music is my Prophecy
  • Ik gok onder de 25

• Profiel geeft aan: 1
    Maar goed, is tevens lid van Born 1990, dus als 'ie al jarig is geweest dit jaar 17, anders nog 16 :)

2.02m » Facebook » dA » Flickr » Zoom » FU
    • nelhert said...
    • User
    • 29 May 2007, 19:45
    Geen idee! Iets van 25 ofzo? Even op Awarnach's profiel kijken hoor... 33! Zo daar zat ik toch best wel naast haha!

Anonymous users may not post messages. Please log in or create an account to post in the forums.