nya skivan??

• nya skivan??

läste idag i metro att hovet inte ska vara med på lasses nya skiva... och att det verkar ska bli en folkmusik-skiva... bruce springsteen komplex kanske?? =P

har ni hört något??
    vad tycker ni??

länken till tidningen i pdf-format (27/3 -07)
    http://www.metro.se/se/misc/pdf/2007/03/27/SERIK_2007_03_27.pdf

• jag tycker att det ska bli helt underbart med en ny skiva! och coolt att han prövar på ett nytt sound:) kan knappt vänta tills 29 September<3 coh så en turné på det;^^ sjukt underbart:p

Jag går inte isär när jag går med dig
    • runya said...
    • User
    • 23 Apr 2007, 22:18

Vel

Det eneste jeg har fått med meg er det som er skrevet på winnerback.net (og winnerback.com)

Ser ut til at det skal bli noe folkemusikkaktig, iblandet noe rock. Er spennende kult med litt "nye" lyder og instrumenter.

Det blir ihvertfall spennende og jeg gleder meg skikkelig til ny plate! Også håper jeg at jeg får med meg en konsert til høsten. :)

• weirdai said...
    • User
    • 19 Sep 2007, 14:41
    Jag "tror" att mycket kommer låta irländskinspirerat

• Folkmusik låter absolut intressant... Ska bli kul att höra iaf!

• vullavu said...
    • User
    • 30 Sep 2007, 19:28
    den e riktigt bra eren!

• grrda said...
    • User
    • 10 Aug 2008, 16:07
    skivan är jättebra, men jag tycker nog bättre om dom lite äldre låtarna.. första skivan är underbar! "tretton trappor opp" & "inte för kärleks skull" är geniala, men det är ju härligt att han testar nya sound & så ;) hoppas bara han tar tillbaka hovet.. älskar hovet, fast dom hade nog inte klarat av att göra daugava som det nuvarande bandet men ändå.. dom är underbara helt enkelt.

• Henkrik said...
    • User
    • 12 Aug 2008, 21:40
    det hade de nog klarat tror jag, johan persson är ju med och spelar allt möjligt nu också.

Anonymous users may not post messages. Please log in or create an account to post in the forums.