Kapuçino

Join Share

25 members| 255 shouts

Leader: salvadordeli
Join Policy: Open
Created on: 19 Feb 2007
Description:
last.fm'de başından beri bir şeyler eksikti...
hiç bir masraftan kaçınmadan araştırmalar yaptık, üyelerle tek tek irtibata geçip bu büyük eksikliğin ne olduğunu bulmaya çalıştık. uzun...

Recent Journals

See all

Weekly Top Artists

Connected Artists

Shoutbox

Leave a comment. Log in to Last.fm or sign up.
  • laplacesdemon

    Vay be, bir last.fm grubunun daha zaman aşımına uğrayıp kayan yıldızlar gibi kaydığını da gördü fani gözlerim. Yalnız ben de zaten son 1 yıldır kapuçino ve türevlerine gıcık oluyorum. Dokunuyor bünyeme, içemiyorum. Halbuki seviyorum da. 20 liraya metrodan aldığım son derece mekanik kapuçino makinem de telef oldu. Grup da telef olmuş. beheyt.

    20 Aug 2009 Reply
  • simongarfunkel

    Bu grubu açtığımız ilk günleri düşünüyorum da, bu hale geleceğimizi tahmin edebilir miydik acaba? Gayet rezil bi hale geldik yani, ben tahmin edebiliyordum.

    15 Mar 2009 Reply
  • salvadordeli

    nerede o eski kapuçinolar!

    18 Feb 2009 Reply
  • bazmorfin

    burdada ben ulan burdada ben. o rezervlerin yarısından fazlası benim büyük büyük dedemin. içmicceem bile varsa yedirmem onları sana. tarlalarını sattırıcam iflas ettiricem ocağına incir ağcı dikicem senin salvo akıllı ol. gidiyim bi filtre kave içiyim sana inat

    3 Jun 2008 Reply
  • salvadordeli

    burada da mı sen?! kapuçino saadet zinciri kurup, dünyadaki tüm kapuçino rezervlerini ele geçireceğiz. bundan daha ulvi bir amaç olabilir mi? bak bu satırları yazıcam diye kapuçinomu soğuttum, yıkıl karşımdan baz morfini.

    26 May 2008 Reply
  • bazmorfin

    sıtarbucks ta caramel makiyato şahane bişi (ısmarla salvo) onu geçtim de bu ne anlamsız ne manasız gruptur lan. ne kürekten gruplar çıkartıyorsun? sen nasıl bi adamsın ya?. genç dimağları da bunlarla dolduruyorsun, insan değilsin yatacak yerin yok salvador

    24 May 2008 Reply
  • Zirkonyum

    eve bi kapuçino makinesi almalı

    21 May 2008 Reply
  • salvadordeli

    önemli olan sebep değil, amaç. ben de sıtarbaksa gittiğimde kapuçino değil, günün kahvesi içiyorum mesela ama onu içerken kapuçino içtiğimi hayal ediyorum ve kapuçinoya dönüyor. kapuçino fln güzel şeyler bunlar

    4 May 2008 Reply
  • Zirkonyum

    sıtarbaksta başka hiçbişeyin adını söyliyemediğim için içiyorum ben genelde kapuçino.

    9 Apr 2008 Reply
  • salvadordeli

    bir dahaki seçimlerde, her eve doğalgaz ve su gibi kapuçino boruları döşeyip halka ucuz kapuçino sunmayı vaadeten zamazingo partisi'ne oyumu vereceğimdir.

    15 Mar 2008 Reply
  • salvadordeli

    türk kahvesi konusunda çalışmalarımızı bir türlü tamamlayamadık. her türk kahvesi içişimizde tamam abi bir de türk kahvesi grubu kuralım diye coşarken, kahve bitince fal bakmaya dalıp coşkumuz arka planda kalıyor

    6 Mar 2008 Reply
  • salvadordeli

    çengelköye gelenini hiç duymadım ama bu numara türkiye geneli için olduğundan gelirler muhtemelen. gerçi allaan tepesi çamlıcaya gelmediler, gece gece kapuçinosuz kalıp kendimi alkole vurdum.

    6 Mar 2008 Reply
  • SarlotKringils

    evet evet, basarili ve faideli bir olusum, ama turk kahvesi konusunda calismalar bekliyoruz.

    13 Feb 2008 Reply
  • merwe_ryan

    hiç haberim yoktu vallahi '_' çengelköye geliyorlar mı acaba ^_^

    6 Jan 2008 Reply
  • salvadordeli

    haberiniz yok mu? saat kaç olursa olsun bu hattı aradığınızda kapınıza kadar size sıcak kapuçino geliyor. böyle servisler de olmasa bu hayat çekilmez olurdu herhalde. (acil kapuçino hattı: 527 2466 [kap çino] )

    18 Dec 2007 Reply
  • merwe_ryan

    kalmadı evde ya saat 3.35 alamıyorum da canım çekti bak şimdi : (

    30 Nov 2007 Reply
  • adilu

    hey gidi hey...

    24 Nov 2007 Reply
  • simongarfunkel

    hımm...

    11 Nov 2007 Reply
  • salvadordeli

    boş...

    1 Nov 2007 Reply
  • beatlefan_oya

    bunlar boş vaatlar...

    28 Oct 2007 Reply
  • All 255 shouts
Play Group Chart

Newest Members (25)

See all members