Kenet tunsit jo ennen japsirokki foorumille tuloasi?

• [Deleted user] said...
    • User
    • 22 Apr 2007, 14:18

Kenet tunsit jo ennen japsirokki foorumille tuloasi?

Elikkä kenet siis tunsit jo aikaisemmin?
    Itse tunsin jo Avantin ja Elindarin. ^^
    Mistä paikasta?
    Loftis, tittidii. Ja Avantin myös veriveljestä (mikä on melko kuollut paikka)

• [Deleted user] said...
    • User
    • 22 Apr 2007, 14:44
    Miä tunsin Rain, joka on ollut jo kauan kaverini, ja sitten Chiyokon, joka on mesekaverini.

• [Deleted user] said...
    • User
    • 23 Apr 2007, 17:15
    Haa! Unohdin Rain ja Hana-chanin!

• [Deleted user] said...
    • User
    • 24 Apr 2007, 17:31
    mä en tuntenut ketään 8'DD

• [Deleted user] said...
    • User
    • 25 Apr 2007, 14:13
    Haa, mutta sitten kun joskus käyt jossain toisessa foorumilla, niin voihan siellä vaikka nyt Avant näkyä? ^^

• Nasutai said...
    • User
    • 25 Apr 2007, 15:18
    Taisin tunteah.. Elindarin, Torukon, Noradrielin, öö. öö. Emmää tie oliko siinä kaikki. Lafista siis porukkaa tunnen. ^^' (Ja okosta, jos sellaisia foorumilla edes onkaan?)Mä en ihan tosi muista tällä hetkellä muita :'D

• mii tiesi Nasutain! ^^

Niinhän sinä luulet...
    • [Deleted user] said...
    • User
    • 14 May 2007, 14:04
    Kiromo: niin no Avantin tiesin, mutten tuntenut 8]]

• [Deleted user] said...
    • User
    • 19 May 2007, 08:34
    En tunne ketään tai tuntenut :o

• [Deleted user] said...
    • User
    • 20 May 2007, 07:37
    En minäkään tuntenu ketään kun rekisteröidyin foorumille ;___; se oli pelottavaa ^^"

• [Deleted user] said...
    • User
    • 21 May 2007, 13:51
    Chin tiesin Loftiksesta aikaisemmin ^.^

• [Deleted user] said...
    • User
    • 26 May 2007, 09:47
    Narumi7 said:
    Kiromo: niin no Avantin tiesin, mutten tuntenut 8]]

No, Avantin tietää kaikki. x'D

• ^Kaikki paitsi mä :/

Mä tunsin vain Nanan. Ja Mitsun tiesin jotenkin heikosti... jos sitä nyt edes lasketaan (no säälistä vaikka jos ei muuta...) XD

• En tuntenu ketään, tai no en itseasiassa edes tiesä onko siellä jotn tuttuja ihan oikeesta elämsätä saattaa olla vaikka meisän miitti porukasta.. :D

-Melanie

• pajkas said...
    • User
    • 8 Aug 2007, 17:56
    Mä tunsin aalenin ja Mitsun ^^ Huraa!

• mä tunsin Kiromon ja Hanan.

• Öö... en tuntenut kai ketään? Yritän pinnistellä muistiani, mutta ei tuu ketää mielee. Tai no... olin kuullut aikaisemmin neo-shamanista ja Mitsusta. Mutta en mä niitä sen enempää tiennyt, nikit vaa. Ja minun jälkeen kun foorumille rekkasi fuxie, niin hänet tunsin jo bbt-foorumilta :'D

- Antikku

• m-jaria said...
    • User
    • 25 Jun 2010, 22:33
    Tiesin vain Drontin henk.kohtaisesti, mutta joitain muita tunsin nimeltä eripaikoista, pääasiassa lafista ja galleriasta joitain. (esim. Tousuto)

• masutin said...
    • User
    • 30 Oct 2011, 08:10
    En niin ketään hö hö höö, mutta Mitsuun olin törmännyt aiemmin englannin kielisellä J-rock -foorumilla, josta idea suomalaiseen foorumiin lähti ainakin osittain (--: Mitsun kanssa voisi siis sanoa tietäneensä toisensa aivan Japsirokin alkutaipaleilta lähtien.

• Täytyy myöntää, että en ole tuntenut ketään foorumilta ennen sinne liittymistäni

Anonymous users may not post messages. Please log in or create an account to post in the forums.