Haste einen typisch deutschen musikgeschmack?

• AEnrico said...
    • User
    • 6 Aug 2008, 14:32
    65,45% bin Enttäuscht dass das so hoch ist

Gott schuf die Erde und ließ sie wachsen,
    dann kam der Deifel und schuf die Sachsen

Klick here: http://www.lastfm.de/group/Rockfront+Th%C3%BCringen

and here: http://www.lastfm.de/group/FC+ROT-WEISS-ERFURT
  • My musical preference is 59.46% similar to the Germans - Deutsche group. Musically, I fit in!

• [Deleted user] said...
    • User
    • 6 Aug 2008, 16:39
    My musical preference is 66.94% similar to the Germans - Deutsche group. Musically, I fit in!

• [Deleted user] said...
    • User
    • 10 Aug 2008, 19:46
    My musical preference is 26.45% similar to the Germans - Deutsche group. Musically, I do not fit in ...

How well do you fit in?

• My musical preference is 31.02% similar to the Germans - Deutsche group. Musically, I do not fit in ...

• [Deleted user] said...
    • User
    • 17 Aug 2008, 12:50
    My musical preference is 6.13% similar to the Germans - Deutsche group. Musically, I do not fit in ...

oha ^^

• [Deleted user] said...
    • User
    • 28 Aug 2008, 09:49
    18.54%

Wundert mich nicht....

• My musical preference is 33.23% similar to the Germans - Deutsche group. Musically, I do not fit in ...

• [Deleted user] said...
    • User
    • 28 Aug 2008, 09:53
    33.67%

Na aber, ich bin aus Polen und zum Beispiel wenn es um Polnische Lieder geht, ich denke, dass ich hmmm... nicht mehr als 8% haben koennte... ;)

• lasonea said...
    • User
    • 28 Aug 2008, 12:24
    57.27%

hui - aber was solls'

• Ricken said...
    • User
    • 28 Aug 2008, 13:55
    17.46%

mehr als ich dachte

• My musical preference is 39.48% similar to the Germans - Deutsche group. Musically, I do not fit in ...

• My musical preference is 11.86% similar to the Germans - Deutsche group. Musically, I do not fit in ...

Mmmhhh...ich dachte echt ich hätte unter 10% naja egal^^

• My musical preference is 9.39% similar to the Germans - Deutsche group. Musically, I do not fit in ...

How well do you fit in?

• The similarity between user Disgrace and group Germans - Deutsche is low, at

23.65%

Doch so hoch. :p

destroy yourself, see who gives a fuck.
  • The similarity between user shaunofdead and group Germans - Deutsche is high, at

91.69%

ich sollte mich um den Posten als Gruppenmoderator bewerben ;O)

Faute de grives on mange des merles.
  • The similarity between user MyTearsWillDry and group Germans - Deutsche is moderate, at

64.26%

DÜDELDÜ. <3
    • Galinor said...
    • User
    • 4 Oct 2008, 12:11
    "My musical preference is 89.38% similar to the Germans - Deutsche group. Musically, I fit in!"

Bin ich jetzt furchtbar Mainstream?

• My musical preference is 40.46% similar to the Germans - Deutsche group. Musically, I do not fit in ...

How well do you fit in?

Don't you believe in a god? Click here.
    Are you interested in some eclectic music? Click here.
    Do you dislike sports? Click here.
    Do you read this? Click here.
    Are you gay? Click here.
    • Joenica said...
    • User
    • 2 Nov 2008, 20:11
    My musical preference is 75.43% similar to the Germans - Deutsche group. Musically, I fit in!

• The similarity between user Holzhaus and group Germans - Deutsche is low, at
    15.15%

Mehr als gedacht...liegt wohl an meiner dunklen Mainstream-Vergangenheit^^

»When I give food to the poor, they call me a saint. When I ask why the poor have no food, they call me a communist.« — Dom Hélder Câmara
  • My musical preference is 65.19% similar to the Germans - Deutsche group. Musically, I fit in!

• My musical preference is 82.74% similar to the Germans - Deutsche group. Musically, I fit in!

passt doch ^^

• [Deleted user] said...
    • User
    • 6 Nov 2008, 20:13
    My musical preference is 60.79% similar to the Germans - Deutsche group. Musically, I fit in!

How well do you fit in?

:/ wenn ich mir dann mal die group charts und taggs der gruppe ansehe, ist das jedoch völliger blödsinn

• [Deleted user] said...
    • User
    • 8 Nov 2008, 00:33
    My musical preference is 75.73% similar to the Germans - Deutsche group. Musically, I fit in!

How well do you fit in?

Anonymous users may not post messages. Please log in or create an account to post in the forums.