het was in alle geval supergezllig, de sfeer was enorm aangenaam, de optredens waren af, jammer van die technishce problemen waardoor het zaterdag vrij laat is geworden maar dit terzijde, enige minpunt, maar daar kunnen jullie ook niet aan doen , met openbaar vervoer er naar toe geraken geen probleem maar terug geraken is zo goed als onmogelijk en mss graag als dat in de mogelijkheid ligt volgend jaar aan de invalswegen een aanwijzer of zo, heb nogal moeten zoeken om de Bevergemse Vijvers te vinden... slecht gekeken zeker ?:p
Ik ben de volle 2 avonden gekomen. Maar misschien is het wel beter dat je in de toekomst een vaste prijs vraagt voor 2 avonden (vvk / adk) en voor elke avond apart een andere prijs en andere bandjes?! Nu was er iemand langsgekomen enkel vrijdagavond en die heeft 12€ betaald voor een avond. Sommige mensen komen liever 1 avond of kunnen maar 1 avond komen helaas. Natuurlijk moeten jullie er ook nog geld uit halen! Maar het is waaraan ik dacht ...
Voor de rest, misschien een ander bier, zoiets als Jupiler of Stella? Persoonlijk vond ik Romy niet echt heel drinkbaar, maar drink op een festival wel graag bier, dus na een paar biertjes ging het wel, maar toch liever Jupiler of Stella! :)
Al de rest was tip top in orde en mag zeker zo blijven! Camping was proper, ontbijt was ook dik in orde, dikke merci trouwens!!
Daar heb je mssn enkele punten maar ik vind dat 12 euro (adk) nogaltijd niet veel geld is voor zo'n affiche. Ik heb al dikwijls rond de 10 euro mogen neertellen voor een optreden van 2 groepen.
Comments