• Metal

Med al respekt, så må jeg sige at den gennemsnitlige danske musiksmag efter min mening er ret så elendig.

Personligt høre jeg mest metal, og ville lige høre om der er andre der også gør det, eller om i alle er pop mennesker, hehe :D

• Mnemicz said...
    • User
    • 12 Jun 2006, 20:04
    haha. sjovt at se dig her, jonas xD
    jeg hører stort set kun metal, så du skal ikke kalde mig pop menneske

• Så er du vidst den eneste i den her klub der ikke er det PellePelle:D

• Mnemicz said...
    • User
    • 13 Jun 2006, 11:28
    og dig 8D

• Ja.. det er en trist verden vi lever i.. fyldt med mainstream bonghoveder, der ikke vil give anderledes musik en chance :)

• Jtkg said...
    • User
    • 13 Jun 2006, 15:16

...

Jeg høre også kun kun metal!

• Mnemicz said...
    • User
    • 13 Jun 2006, 19:55
    fandme godt at se noget ordenligt :D

• Ja for satan :D

• [Deleted user] said...
    • User
    • 21 Jun 2006, 10:39
    • callac said...
    • User
    • 22 Jun 2006, 16:44

jeg er en kat

metal er jo noget juks..

• Metal! \m/ - Dansk metal er i særklasse!

• metal ftw!

• [Deleted user] said...
    • User
    • 30 Jun 2006, 12:45
    Jeg hører ikke just metal, men jeg hører heller ikke pop?

Jeg lytter meget til:
    Coldplay, Panic! At The Disco, Fall Out Boy, Depeche Mode, The Killers, og Snow Patrol?

Er det ok, eller er jeg helt håbløs? ;D

• Re:

Quoth ilime:
    Jeg hører ikke just metal, men jeg hører heller ikke pop?

Jeg lytter meget til:
    Coldplay, Panic! At The Disco, Fall Out Boy, Depeche Mode, The Killers, og Snow Patrol?

Er det ok, eller er jeg helt håbløs? ;D

Tjaa, hvis du spørg mig er jeg ikke ligefrem vild med nogle af de bands der, hehe. Men Fall Out Boy er ganske udemærket, så du er ikke helt håbløs :P

• Ingen der hører dansk metal?

...Eller i er måske alle hoppet med på Lordi vognen? hoho

• Jeg høre dansk metal... Mnemic, Volbeat, pyramaze, og sådan lidt fniller fnaller.. men ellers er dansk metal ik mit foretrukne :P

• Mnemicz said...
    • User
    • 7 Jul 2006, 20:43
    Mest Mnemic, Mercenary, Raunchy, King Diamond og sårn..

• Og jeg er helt enig. Men vores naboer (Finland, Norge og Sverige) kan bare det dér.

Puritanical Euphoric Misanthropia
    • [Deleted user] said...
    • User
    • 15 Jul 2006, 18:48

say whaat

der er andre genre end metal og pop..

ved hvad min musiksmag kan defineres som..

lordi = crap
    slipknot = crap
    britney = don't get me started
    justin = crap

radiohead = awesome

• WeAreAllToBlame said:
    Og jeg er helt enig. Men vores naboer (Finland, Norge og Sverige) kan bare det dér.

Ja.. Det er fedt nok at kunne tænke på norden som kongerne af metal musik

• ARGH

Lordi er nedern xD giv mig gorgoroth giv mig behemoth giv mig in flames giv mig children of bodom dammit >_< not that fucking pop crap >_<

• Opeth er fee'

Og Ulver - I Troldskog Faren Vild er et af de fedeste numre jeg har hørt.

Ellers hører jeg ikke rigtig metal. :)

• fedtdyr16 said:
    der er andre genre end metal og pop..

ved hvad min musiksmag kan defineres som..

lordi = crap
    slipknot = crap
    britney = don't get me started
    justin = crap

radiohead = awesome

Endelig en fornuftig sjæl. Noget metal er godt, såsom Agalloch. Men det bliver ekstemt kedeligt i længden. ( Altså ikke agalloch!) Men sådan noget brutal death metal, hvor den bare står på blastbeat og growl non-stop.
    Der findes genrer der er langt bedre end metal.

..I looked upon the ocean, feeling the gentle rain on my skin.
    • [Deleted user] said...
    • User
    • 29 Jul 2006, 15:08

Metal - Min store kærlighed!

Jamen jeg hører alt metal man kan tænke sig, dog ikke døds-metal, det er fedt nok men bare ikke lige mig... Respekterer og forstår det, men smag og behag jo...

Men hører stort set alt metal, lige fra Thunder, Iron Maiden, Whitesnake, AC/DC til Ill Nino, Mnemic, Dry Kill Logic og den dur...

Noget jeg ikke bryder mig om er til gengæld, Panic! at the disco, fall-out boy osv... Det er alt for ens hehe... Men endnu engang, smag og behag...

Og btw, ja der findes andre genrer som er bedre end metal, på visse punkter...
    Hører os selv meget Jazz og Blues når der rigtig skal slappes af :)

• Budhisten said:
    Jamen jeg hører alt metal man kan tænke sig, dog ikke døds-metal, det er fedt nok men bare ikke lige mig... Respekterer og forstår det, men smag og behag jo...

Men hører stort set alt metal, lige fra Thunder, Iron Maiden, Whitesnake, AC/DC til Ill Nino, Mnemic, Dry Kill Logic og den dur...

Noget jeg ikke bryder mig om er til gengæld, Panic! at the disco, fall-out boy osv... Det er alt for ens hehe... Men endnu engang, smag og behag...

Og btw, ja der findes andre genrer som er bedre end metal, på visse punkter...
    Hører os selv meget Jazz og Blues når der rigtig skal slappes af :)

Jeg bryder mig bestemt ikke om jazz. Jeg får hovedpine af det der negermusik. :D

Anonymous users may not post messages. Please log in or create an account to post in the forums.