Deathcore Fucking Sucks

Join Share

21 members| 39 shouts

Leader: Demigod1
Join Policy: Open
Created on: 24 Jan 2009
Description:

Weekly Top Artists

Connected Artists

Shoutbox

Leave a comment. Log in to Last.fm or sign up.
  • Megadeth50

    Only good band people even consider to be deathcore (they're more deathgrind) are The Red Chord. All other deathcore bands are AIDS and fail.

    14 Oct 2012 Reply
  • HatredDefined

    There are like 10 cool bands in this genre. And that's kinda pushing it.

    24 Aug 2012 Reply
  • mouritsdebeer

    It's funny how the Weekly Top Artists are full of mallcore and fail.

    29 Mar 2011 Reply
  • Gaiabreak

    Tell me an untalented boring deathcore band and I will tell you an untalented boring metal band. Just because tons of DC bands are crap doesnt mean this is different in other genres. Besides it's immature to say a whole genre sucks. So I dont get why metalheads always think they are acting like grown up people and then they behave like little children. There are soooo many deathcore bands with great songs and diversity + talent. I doubt you have checked out enough bands to realize that. people see bmth, ss and emmure and then they say: DC sucks arse man! Well, i'll check out a random black metal band and say metal sucks...

    25 Dec 2010 Reply
  • CwpSlayer

    The only Deathcore bands I ever liked was Animosity and Whitechapel before their 3rd album, everything else is rediculously downtuned, mindless chugging breakdowns aimed straight at Hot Topic emos

    15 Nov 2010 Reply
  • Hate_Worldwide

    there are a lot of deathcore band that have talent ---- no, only Despised Icon and All Shall Perish are talented, every other deathcore bands are gay

    6 Nov 2010 Reply
  • Rhinoceron

    Deathcore is a shitty genre, but All Shall Perish (The Price of Existence) isn't bad at all. Emmure isn't deathcore btw.

    15 Jun 2010 Reply
  • Rhinoceron

    oh hai

    15 Jun 2010 Reply
  • t911101

    YEAH, FUCK DEATHCORE YOU FUCKING BUBBLE COCKSUCKERS BE ANGRY AND GO CRY WHILE YOU LISTEN TO YOUR FAGGOTCORE FUCKTARD MUSIC!

    6 Apr 2010 Reply
  • BenOnUserstyles

    NO NO NO

    30 Jan 2010 Reply
  • ganjfiend666

    most of these shitty ass bands on here are deathcore you fucking groms...

    13 Jan 2010 Reply
  • acid_sound

    you're funny D:

    29 Nov 2009 Reply
  • ShowNoMercy9786

    This group is such fucking fail.

    4 Nov 2009 Reply
  • Pyzordon

    dr. acula isn't deathore ! lol stupid metalheads this group is a fucking fail

    22 Aug 2009 Reply
  • death_metalian

    epic fail

    14 Aug 2009 Reply
  • AutopsyObsessed

    Fail fucking group, look at the connected artists.

    15 Jul 2009 Reply
  • hoellenfuerst

    there are many reasons why this genre sucks but mostly because of posers like oli sykes

    5 Jul 2009 Reply
  • DrOctagonapus

    THIS MAKES ME ANGRY

    2 Jul 2009 Reply
  • panterarules666

    PERFECT GROUP

    16 Jun 2009 Reply
  • laurajane__x

    I know i replied to you personally but another question i've got to give to you - how come a genre of metal which has taken influences from half the bands you 'like 'sucks'? I think this group again, i'll state fails. 8 members and people leaving. Bit sad. You have no reason why deathcore 'sucks' just because it isn't what you like, doesn't mean it 'sucks' but own to their own eh?

    16 Jun 2009 Reply
  • All 39 shouts
Play Group Chart

Newest Members (21)

See all members

Recent Activity