FUNNY THINGS ON THE NET

• knopjes?

Welke knopjes zouden er voor jou zijn dan wel? Die 3 "give me's" is all I need LOL

"Letting the days go by, let the water hold me down" "Mens sana non potest vivere in corpore sicco"
  • dees knopkes

"PMS off" zowieso als eerste :D ja ook wij kunnen last hebben van ons eigen humeur
    "clean" aangezien dat soms wel eens kan aanslepen (woepsie)
    "sleep" omdat ik altijd veeel te lang opblijf en gewoon met de dag vermoeider word maar toch nog steeds er niet vroeg in kan

and so on

• sleep

dat laatste geldt voor mij ook. Vandaag toch weeral platgesport mr moe ...nee hoor.
    Warme chocomelkse in bed proberen.

Zal ik wel ns op je "knopkes" komen duwen :PPP

(last van je eigen humeur? Strange creatures indeed. Mr Garrison zei het al : "Never trust a creature that bleeds for a week and doesn't die" LOOOOOOOL)

"Letting the days go by, let the water hold me down" "Mens sana non potest vivere in corpore sicco"
  • sleep ²

normaal heb ik daar ook geen last van, dan is het gewoon ik in de nacht en voor de rest merk ik daar niet veel van (buiten bij het opstaan maar das echt al altijd geweest dat ik er niet uitgeraak)

mer de laatste dagen begint de moeite bij mij toch stilaan de overmacht te pakken, owh crap! tis echt al weken aan een stuk dat men slaapritme gewoon compleet afwezig is, en dan nog eens werken int straat dus om de 5 lappen wakker, keidruk op school, uitgaan als ik kan, and so on... slaap kent mijn lichaam dus niet echt meer :p

warme chocomelk word ik mottig van, zeker voor het slapen... een goei warm theeke daarentegen, hmmm

en dat van die knopkes negeer ik gewoon :D

en Mr Garrison zijn quote ken ik via een facebookgroup, waarom toch.. maar ik ben een van de weinigen die dat durft toe geven, JA ik kan last hebben van mijn eigen humeur... (maar op die moment zelf geef ik dat uiteraard allesbehalve toe :p)

• Thee = theine = caffeine = wakker?

Goeie chocomelk eh...melk, goeie cacao en stukje Callebout. Eventueel slagroom met chocschilfers. Raak niet eens in de helft als ik dat drink ....

I think this question means you are a misogynistic pig. Did some woman stomp on your heart and now you hate all women in some desparate generalization that maybe just maybe all women are evil? Well I'll have you know, I'm in a long 2 year relationship, never cheated, never lied, love my boyfriend to no end want to marry him. We're not all evil, some of us are perfectly wonderful. And in fact, I could just as well say since we can bleed for a week and not die, we have powers that make us more superior to men.
    http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20090121193218AAqD9pC

Edited by Headupmyass on 16 Mar 2010, 22:03
    • Gerdt86 said...
    • User
    • 16 Mar 2010, 22:01
    Die onderste knop zou wrs het minst gebruikt worden :D

• Re: Thee = theine = caffeine = wakker?

Headupmyass said:
    Goeie chocomelk eh...melk, goeie cacao en stukje Callebout. Eventueel slagroom met chocschilfers. Raak niet eens in de helft als ik dat drink ....

ja awel dat heb ik mij dus ook al vaak afgevraagd hoe dat macheert :p maar ik denk dat de warmte overwint van de caffeine, op een of andere vreemde manier :p want alsk thee drink dan valk gelijk vlotjes in slaap..
    haha man, dat gij van zone chocomelk genen last krijgt van uw maag :D dan vooral bedoeld dat ge der direct mee gaat liggen, amai dan zenk ne ganse nacht mottig :p

• Gerdt86 said:
    Die onderste knop zou wrs het minst gebruikt worden :D

probably :p zelfs onder de vrouwen zelf denk ik ook van nie :p (ik spreek niet over mezelf)

• fitness en lopen

Voor't sporten ---- voor het uitgaan +~

• ja voor sport inderdaad - - - tot int oneindig, damn

• the price for the cake

ellenjustme said:
    ja voor sport inderdaad - - - tot int oneindig, damn
    LOL Tja, u can't have the cake and eat it. Mannen moeten achter het wild crossen, vrouwkes aan de haard. The price= HOOTERS :DDD

• "Letting the days go by, let the water hold me down" "Mens sana non potest vivere in corpore sicco"

• "Letting the days go by, let the water hold me down" "Mens sana non potest vivere in corpore sicco"
  • Lots more , here

• iets "pittiger versie wel ;)

• voor de taalpuristen LOL

• Paris fashion

• don't dream of winning... train for it! (mo farrah)
  • Tiny URL

Zo zie je nog steeds het onderwerp. DAT heb je nu net niet met tinyurl ;)

Uiteraard had ik dat via dat artikel gevonden. Althans , op Geenstijl.nl natuurlijk.

• hehe... dit is een tiny URL vd originele veeeeeeeeeeeeeeel veeeeeel langere URL... maar heb bewust gekozen voor die lange naam... :-)

don't dream of winning... train for it! (mo farrah)
    • [Deleted user] said...
    • User
    • 26 Mar 2010, 17:46

AkwardFamilyPhotos.com

de site kent u waarschijnlijk al maar ik wou toch even deze laten zien! xD echt heel heel heel marginaal.

• EEK

Nope , kende hem niet mr kwil jou "akward puke pictures " er wel eens naast leggen :)

Vind ze wel schattig. Boys will be boys ;)

• Lyske ?

Anonymous users may not post messages. Please log in or create an account to post in the forums.