Forumafrekening 17 juni 2012

• sniezo said...
    • User
    • 15 Jun 2012, 15:37
    Sigur Rós - Varúð
    dEUS - Quatre Mains
    Susanne Sundfør - White Foxes
    Asaf Avidan - Different Pulses
    Benjamin Francis Leftwitch - Pictures
    Niki & The Dove - Tomorrow
    Richard Hawley - Leave Your Body Behind You
    Tallest Man on Earth - 1904
    Beach House - Lazuli
    Patrick Watson - Into Giants

Dat liedje van Moss is inderdaad vrij goed... Doet me ook enorm denken aan een andere groep... maar welke groep.. mmm...

• DenDimi said...
    • User
    • 15 Jun 2012, 15:48
    sniezo said:

Dat liedje van Moss is inderdaad vrij goed... Doet me ook enorm denken aan een andere groep... maar welke groep.. mmm...

Stem doet me hard denken aan Clap Your Hands Say Yeah zoals in het nummer The Skin Of My Yellow Country Teeth.

Was het dat Lotte?

• Gerdt86 said...
    • User
    • 15 Jun 2012, 15:49
    Cool, zelfde top twee als ik. Mogelijk zijn die nrs volgende week gewisseld bij mij.

• sniezo said...
    • User
    • 15 Jun 2012, 16:04
    Hahaha super Dimi! Ja dat is wat ik bedoelde. Man man lang geleden dat ik dat heb gehoord. :D

• DenDimi said...
    • User
    • 15 Jun 2012, 16:10
    sniezo said:
    Hahaha super Dimi! Ja dat is wat ik bedoelde. Man man lang geleden dat ik dat heb gehoord. :D

Hehe jij kenner :D Heerlijk nummer is dat wel :)

• meuteke said...
    • User
    • 15 Jun 2012, 17:16
    Ik ga nog één weekje overslaan, maar volgende week kom ik terug met een geheel nieuwe lijst ;-)

• Gerdt86 said...
    • User
    • 15 Jun 2012, 19:19
    Clap Your Hands Say Yeah, zalig. Hebben ze nog een ander nummer van gedraaid op de Marquee Club Party: Devil Can Dance!

• gerre said...
    • User
    • 16 Jun 2012, 19:34
    5 lijstjes..niemand nog? 't is vrij pover de laatste weken. sören laat het afweten de laatste maand (en meer?):)

• DenDimi said...
    • User
    • 17 Jun 2012, 11:36
    5 lijstjes is voldoende voor een lijst eh. De eerste helft van 2011 moesten we het met 4 of 5 lijstjes doen :)

Anonymous users may not post messages. Please log in or create an account to post in the forums.