het ek voetbal-topic

• gerre said...
    • User
    • 4 Jun 2012, 15:39

het ek voetbal-topic

omdat ik respect heb voor degenen die niet van voetbal houden
    én omdat het een apart topic verdient natuurlijk!

• meuteke said...
    • User
    • 4 Jun 2012, 19:45
    Gert, ben jij dat?

• DenDimi said...
    • User
    • 6 Jun 2012, 13:18
    Vanaf vrijdagavond zal ik dagelijks proberen een tussenstand te posten van onze pronostiek.

• DenDimi said...
    • User
    • 6 Jun 2012, 15:22
    Ik gok dus op Kroatië als verrassing dit jaar, ik heb ze een plek in de halve finale gegeven.

Ik geloof dus niet in de Italianen, daarmee denk ik dat de Kroaten wel eens ver kunnen geraken in hun groep.

Verder had ik vooral moeite met groep D en ik ben voor de Zweden gegaan in plaats van de Engelsen.

Uiteindelijk toch niet al te veel gokjes als ik het achteraf bekijk. Ik ben alvast benieuwd naar vrijdag en de start in groep A. Het lijkt misschien logisch dat de Russen zeker doorgaan en de Polen als gastland ook, maar die 4 landen lijken me zo aan elkaar gewaagd dat het alle kanten op kan :)

• DenDimi said...
    • User
    • 6 Jun 2012, 15:26
    De pronostieken voor de eerste twee matchen zijn ook al vrij verschillend. Vrijdagavond gaan er dus zeker al enkele zijn die een kleine voorsprong gaan nemen :)

• Scandinavië boven :D

• Bij mij zijn de Scandinavische landen ook wel de gokken van het toernooi, al gaan ze beiden maar tot de kwartfinale bij mij. Dus ik supporter tot dan in ieder geval mee met Jasper :p

• En ik zie dat ik al meteen goed begonnen ben met gokken voor de eerste speeldag, namelijk een Griekse zege :p Die hebben dat in ieder geval nogal eens gedaan, zo'n openingswedstrijd winnen tegen het gastland. Al mogen ze daarna van mij wel stoppen met winnen :p

• DenDimi said...
    • User
    • 6 Jun 2012, 16:19
    STaRS_972 said:
    Bij mij zijn de Scandinavische landen ook wel de gokken van het toernooi, al gaan ze beiden maar tot de kwartfinale bij mij. Dus ik supporter tot dan in ieder geval mee met Jasper :p

Bij mij ook wat de Zweden betreft :p Als Denemarken zou scoren, is dat nefast voor mijn pronostiek :p

• Lyske_ said...
    • User
    • 6 Jun 2012, 17:20
    Zolang Kroatië maar op mijn verjaardag wint!

• Het valt me nogal op dat Denemarken hier zwaar onderschat wordt !! al was ik nog zwaar aan het twijfelen tussen denemarken en rusland om door te gaan naar de halve finale

• DenDimi said...
    • User
    • 6 Jun 2012, 17:34
    Ja, de Denen, toch wel een onbekende factor... Hun eerste doelman (Sörensen) is alvast geblesseerd uitgevallen en ik zie niet meteen een echte afwerker in de spits. Ze hebben wel een aardig middenveld met Zimling van Brugge en Eriksen van Ajax en de oude Rommedahl. Maar ik vrees dat ze gaan te kort komen tegen Duitsland en Nederland.

• het verschil is dat denemarken een ploeg heeft terwijl Portugal en Nederland het van hun sterspelers moeten hebben. die verdediging van Nederland is kaas met gaten

• DenDimi said...
    • User
    • 6 Jun 2012, 18:31
    Haha goeike :D Nederland en kaas met gaten ;)

Maar ze hebben klasse genoeg om er eentje of meer te maken dan dat ze er binnen krijgen ;)

• Tenminste als ze vooraan willen samenspelen. Ik herinner me van het vorige WK vooral dat Sneijder toen meer geluk had dan wat fysisch mogelijk zou mogen zijn. Die hoefde een bal nog maar aan te raken of die ging al per ongeluk binnen. En verder steunden ze toen heel hard op hun verdediging, die nu totaal afwezig is. Als je Bouma al moet meenemen is dat toch echt wel een zwaktebod hoor.

• DenDimi said...
    • User
    • 6 Jun 2012, 20:03
    STaRS_972 said:
    Tenminste als ze vooraan willen samenspelen. Ik herinner me van het vorige WK vooral dat Sneijder toen meer geluk had dan wat fysisch mogelijk zou mogen zijn. Die hoefde een bal nog maar aan te raken of die ging al per ongeluk binnen. En verder steunden ze toen heel hard op hun verdediging, die nu totaal afwezig is. Als je Bouma al moet meenemen is dat toch echt wel een zwaktebod hoor.

Zaterdagavond weten we al meer :) Ik geloof in Nederland.

• die Nederlanders toch, die hebben een hotel geboekt 1200km van waar ze heel de groepsfase moeten spelen ....

• DenDimi said...
    • User
    • 7 Jun 2012, 19:59
    Meest voorspelde uitslag op Sporza voor Polen - Griekenland morgen is 2-1 :)

• DenDimi said...
    • User
    • 8 Jun 2012, 15:02
    Go Polen! Benieuwd naar hun team in feite. Wasilewski zal elke Griek wel onderuit trappen en ze hebben daar 3 spelers die de sterren zijn van Duitse kampioen Dortmund. Hopelijk genoeg om de Grieken opzij te zetten en zo het eerste pronostiekpunt binnen te halen :p

• DenDimi said...
    • User
    • 8 Jun 2012, 16:51
    Een alles behalve saaie eerste helft van Polen - Griekenland :) Die Polen hebben een leuk team met een goede rechterflank.

De uitsluiting van die Griek was wel ronduit belachelijk!

Maar toch al een mooi doelpunt, een aantal goede kansen voor de Polen en al commotie met die rode kaarten :p

• DenDimi said...
    • User
    • 8 Jun 2012, 16:53
    En pech voor de Denen, want Zimling is geblesseerd afgevoerd naar het ziekenhuis.

• gerre said...
    • User
    • 8 Jun 2012, 16:56
    die eerste gele kaart was om dat kopduel zeker? dat was er ook al geen. meteen al een serieuze flater...en penalty was ook mogelijk:)
    daarmee krijgt griekenland nu effe mijn sympathie in tweede helft. heb slechts laatste kwartier gezien.

• Polen was veel én veel beter. Al had ik wel verwacht dat de Grieken IETS konden. Hoe zijn die hier geraakt? :o

Die rode kaart was trouwens echt wel een van de belachelijkste die ik ooit gezien heb. De 2 fouten waren samen misschien goed voor een halve gele kaart of zo :s

• Lyske_ said...
    • User
    • 8 Jun 2012, 17:06
    toen ik die goal van Polen zag dacht ik ff dat die keeper van de Grieken in zen blootje aan het spelen was, wat een kleur van die zijn tenue...

• met de zaalvoetballerkes ook een prono opgesteld... 1-1 was daar mijn pronostiek... ze zitten nog op schema daar in polen... :-)

Want you to know * That should I go I always loved you * Held you high above, true
Anonymous users may not post messages. Please log in or create an account to post in the forums.