ipod of antipod :)

• ipod of antipod :)

dussss zet hier jullie discussie maar verder (zie topic beste belgische band)
    Overtuig de rest dat jouw mp3speler de beste is :p

Ik heb ondertss al bijna een jaar Creative Zen micro (5Gb) en heb er voorlopig nog voldoende mee :)
    waarom geen ipod? Omdat
    * al de rest er al 1 heeft (en wou eens anders doen)
    * ie geen verwisselbare batterij heeft
    * Geen radio heeft
    * geen microfoon/contactpersonnen/agenda heeft
    * en gewoonweg duurder was

Heb wel al problemen met mijn zen micro gehad (sloeg tilt en bekende oortelefoonaansluitingprobleem) maar heb toen gewoonweg een nieuwe gekregen (goeie klantendienst dus :))

• Winand said...
    • User
    • 6 Apr 2006, 16:41
    ik kan in mijn iPod wel contactpersonen enal zetten als ik wil *-)
    5Gb is te weinig zit aan 12 gig muziek alleen
    ik ben content van mijne iPod alleen de batterij, mja, muziek is muziek

Visit -> Belgen - Belgians
    <iframe src="http://widget.stagram.com/follow/__USER__NAME__HERE__"; style="height:27px;" frameborder="0"></iframe>
    • [Deleted user] said...
    • User
    • 6 Apr 2006, 17:50
    Sjieke topic, alles behalve iPod Yeah.

• Winand said...
    • User
    • 6 Apr 2006, 18:03
    hoe heb je die smiley gedaan :p

<iframe src="http://widget.stagram.com/follow/__USER__NAME__HERE__"; style="height:27px;" frameborder="0"></iframe>
    • [Deleted user] said...
    • User
    • 6 Apr 2006, 21:25
    * ie geen verwisselbare batterij heeft

Is mijn belangrijkste reden om nooit nog een pod te kopen. Batterij verslijt supersnel ook. Mijn batterij was na 6 maanden al voor 40% versleten. Nieuw nog 8 uur speeltijd, na 6 maand nog 5 uur. -__-'

En toen was dat wieltje ook kapot en heb ik hem maar weggesmeten.

Ik twijfel nog altijd tussen iAudio X5 of Zen Xtra, 60 GB versie beide.

Zen Xtra lijkt me steviger en robuuster gebouwt en kameraad werkt al bijna 3 jaar met zo een zonder een enkel probleem. Maar iAudio heeft meer functies.

• [Deleted user] said...
    • User
    • 6 Apr 2006, 21:34

Re:

Quoth w00zer:
    Sjieke topic, alles behalve iPod Yeah.

Lol, gewoon een externe link van een forum.Dan tags tusse gezet.

• nooit iPod gehad..
    wel Philips hdd120 met 20gb en is een 'ok' speler...niet echt aan te raden eigenlijk: traag, slechte software, na 5-6 maanden al kapot..

Heb nu beqube met 10gb, is een belgische merk...trekt op niet veel, ben ook van plan om het te ruilen naar iets anders..wss zal het zoiets worden als bij sneltrekker; iAudio of die zen met 60gb..

• Winand said...
    • User
    • 7 Apr 2006, 17:40
    idd, philips is ni echt goe, die nieuwe sony's hebben ook wel een mooi design

• ja, maar sony's zijn meestal heel duur...

• Winand said...
    • User
    • 7 Apr 2006, 18:16
    idd, zoals iPod he ^_^

• [Deleted user] said...
    • User
    • 7 Apr 2006, 18:23
    Sony

*mutters*

Heb al een half jaar geen eurocent meer opgedaan aan sony

Als ze denken dat ik hun rootkit debacle zo vlug zou vergeten.

Voor degenen die daar nog niks van weten, hier is de samenvatting
    http://www.wired.com/news/privacy/0,1848,69601,00.html

Men boycot van sony gaat nog steeds door. Dat bedrijf heeft voor eens en voor altijd bewezen dat ze enkel geven om geld en dat hun klanten hun kloten kunnen kussen. En zo een bende klootzakken verdient men geld niet. Gans die bestuursraad van Sony moeten ze godverdomme vergassen.

En nu ga k zwijgen over Sony voor ik terug kwaad wordt.

"After all, if you can't trust Sony not to infect your computer when you buy its music CDs, can you trust it to sell you an uninfected computer in the first place?"

"The only thing that makes this rootkit legitimate is that a multinational corporation put it on your computer, not a criminal organization."

"Q: What is the difference between a Trojan Horse program that I write and one that Sony writes?
    A: I go to jail when I get caught. Sony has theirs called a "rootkit.""

• Winand said...
    • User
    • 7 Apr 2006, 18:38
    ik ben toch redelijk tevreden over Sony, onze TV al een goeie 15 jaar en speelt nog perfect, onze radio ook, en dan is er nog het geweldige PlayStation, ook nog nooit last meegehad, mja op pc gebied heb ik natuurlijk niks van Sony :p

• [Deleted user] said...
    • User
    • 7 Apr 2006, 19:15
    K wil gerust toegeven dat Sony goede apparatuur maakt. K heb anderhalfjaar terug een autoradio moeten kopen en das ook een Sony, en de PSP is ook best een tof apparaatje.

Maar bij Sony gaat het mij over de ideologie van het bedrijf. Ik kan der gerust mee leven dat we vastzitten in een kapitalistische maatschappij, maar wat Sony heeft uitgespookt is niet meer simpelweg kapitalistisch, maar is gewoonweg verdorven slecht en amoreel.

• [Deleted user] said...
    • User
    • 7 Apr 2006, 20:28
    Lol, ik ben tege Sony en al une PS troep, Juist PSX da was een heel degelijk ding.Daarna nix nemeer.Met une stomme Cell en PS3 Barbeque (door de hevige commentaar zijn ze heel hun design aan het veranderen, zwak).PSP, puur commercieel.Een verkleinde PS2 om ook op de handheld markt wat geld te kunne roven.

• Winand said...
    • User
    • 8 Apr 2006, 13:38
    't is gewoon de beste console

• [Deleted user] said...
    • User
    • 8 Apr 2006, 15:41
    Momenteel XboX 360, is zalig.En PS3 zal ietske slechter zijn globaal gezien.Maar PS3 zal wrs mss ondanks heel duure prijs van console en games mss wel meest verkochte zijn.Door al une reclam enzo.Ze hebbe een groote naambekendheid.Maar kdenk da nu Nintendo de bovenhand gaat hebbe, une Revolution gaat de beste van de 3 zijn en als ze hune prijspolitiek verder voeren(de goedkoopste console zijn) komt da in orde.

• Winand said...
    • User
    • 8 Apr 2006, 16:37
    PS3 is op elk gebied krachtiger dan de Xbox360 zenne, mss alleen op online gebied ni, ma op de rest wel zenne

Nintendo gaat ni de krachtigste hebben, want hunne nieuwe console gaat maar 2 keer krachtiger zijn dan de GC, terwijl bij Xbox en PS het rond de 30 keer zit ofzo iets

• [Deleted user] said...
    • User
    • 10 Apr 2006, 22:00
    de Cell is overhiped, probeem is da specs verkeert beeld geven, PS3 kan men er alles niet uithalen in vergelijking van de xbox360 omdat het door de Cell heel moeilijk programmeren is ;)

Daardoor gaan games enzo meer kosten, en kleine developers moeten afhaken.

• [Deleted user] said...
    • User
    • 11 Apr 2006, 09:22
    ik heb ook een phillips van 2 GB. Ben er eigelijk helemaal niet tevreden. Op een of andere manier speelt het de laatste tijd altijd 2 liedjes door elkaar.

Ik heb ook een periode gehad als ik een liedje startte dat er kans was dat heel de boel blokkeerde, je kon zelfs de mp3 niet meer afzetten. Oplossing : wachten tot baterij plat is

De baterij gaat ook niet lang mee

Ik heb hem nu al meer dan een jaar en ik weet nog altijd niet hoe ik liedjes moet doorspoelen

• Winand said...
    • User
    • 11 Apr 2006, 11:11

Re:

Quoth w00zer:
    de Cell is overhiped, probeem is da specs verkeert beeld geven, PS3 kan men er alles niet uithalen in vergelijking van de xbox360 omdat het door de Cell heel moeilijk programmeren is ;)

Daardoor gaan games enzo meer kosten, en kleine developers moeten afhaken.

dat zijn dus roddels die de concurenten versprijd hebben he

• [Deleted user] said...
    • User
    • 11 Apr 2006, 16:27
    Nee srry, da zijn facts.Hebben al gamedevelopers PS3 geweigert, want de development van games is nu al bezig he.
    Gast, ge komt over as ne Sony fanboy gelijk dak er al veel me geleze op internet :)

• bertd said...
    • User
    • 13 Apr 2006, 15:47
    Ik heb een iAudio X5, om de volgende redenen:
    - Het geluid is echt top notch ism goede koptelefoons.
    - Ingebouwde Micro
    - USB OTG
    - Radio
    - Indertijd goedkoper dan een Ipod Photo
    - Geen speciale software, gewoon een mass storage device
    - ENORM ROBUUST en krasvrij! De speler is niet van plastic en ok heb de mijne ooit eens op de weg laten vallen terwijl ik aan het fietsen was. Stom, ik weet het, maar er is niks aan, behalve wat verfstukjes die eraf zijn.

Ik heb niks tegen Ipods, noch tegen Ipodgebruikers, alleen tegen die idioten die een muziekspeler van 300euro kopen en dan met de fabrieksoortjes van ocharme 100 frank luisteren. Goed bezig...

• [Deleted user] said...
    • User
    • 13 Apr 2006, 17:27
    Mh, die koptelefoon die bij men oude iPod mini zat was nochtans heel goed. Zelfs nu iPod kapot is gebruik ik die nog op men PC, terwijl ik hier ook een headset van 50 € heb leggen, maar die gebruik ik dus alleen als ik mic nodig heb, is echt geen geluidskwaliteitsverschil tussen.

• Winand said...
    • User
    • 14 Apr 2006, 11:12
    mijn oortjes die bij mijne Ipod Shuffle kwamen waren beter dan die van mijne iPod 60 Giga, spijtig da ik die verkocht heb :)

• [Deleted user] said...
    • User
    • 21 Apr 2006, 18:25
    Ik heb geen werkende oortjes meer hahaha

Anonymous users may not post messages. Please log in or create an account to post in the forums.