• [Deleted user] said...
    • User
    • 23 Apr 2007, 21:40
    b3h3moth said:
    Ge gedraagt u zelf ook nogal fanboyish

Ik ga voor de realiteit. Geen nood aan Next Gen Console

• Winand said...
    • User
    • 23 Apr 2007, 21:49
    ze kunne zelfs verder gaan als wat er nu te koop is, en violet laser, dubbele capaciteit van blu-ray :p

en dat filmpje dat sneltrekker post, dat is pas het werk van een fanboy, dat filmpje

Visit -> Belgen - Belgians
    <iframe src="http://widget.stagram.com/follow/__USER__NAME__HERE__"; style="height:27px;" frameborder="0"></iframe>
    • Winand said...
    • User
    • 7 May 2007, 12:00
    over GTAIV:
    "Tuesday 1 May 2007
    Xbox 360's lack of a guaranteed hard-drive, with some gamers having opted for the stripped-down Core version, and its use of DVD discs, will create limitations in Grand Theft Auto IV's development, Rockstar has acknowledged.

During an interview with Official PlayStation Magazine, Rockstar's creative vice president Dan Houser was posed this question: "On PS3 you've got a guarantee that every machine is going to have a hard-drive and, with Blu-ray, you've got plenty of storage, whereas on Xbox 360 there's no guarantee of a hard-drive and you're working with the DVD format. Does that create limitations?" To which he simply answered, "Yep."

"To be honest with you," Houser continued, "we haven't solved all those riddles yet." Although the difficulties aren't limited to working with Microsoft's console, as he explains that "both [platforms] have enormous challenges" and that "there are problems on both ... both have their own particular pleasures and pains". If anyone can make the most of what's available, though, it has to be Rockstar."

<iframe src="http://widget.stagram.com/follow/__USER__NAME__HERE__"; style="height:27px;" frameborder="0"></iframe>
    • [Deleted user] said...
    • User
    • 22 Aug 2007, 01:21
    Zalug lied!

@Winand, en toch heeft de 360 versie de enige volledige versie :)

En.
    Maandag 20 augustus 2007 - Paramount Pictures en DreamWorks Animation hebben vandaag bekend gemaakt dat beide hun toekomstige en bestaande films exclusief zullen uitbrengen op HD-DVD. Hiermee wordt de zogenaamde 'format-war' nog een stuk complexer, omdat Paramount Pictures één van de grootste bedrijven in de filmindustrie is.

Enkele films die op HD-DVD uit gaan komen in de komende weken zijn onder andere 'Shrek The Third' en 'The Bourne Ultimatum'. Natuurlijk zullen ook alle films van Paramount Pictures, DreamWorks Pictures, Paramount Vantage, Nickelodeon Movies, MTV Films en DreamWorks Animation exclusief op de HD-DVD uitgebracht worden. Hieronder vallen ook alle films van Steven Spielberg.

• Winand said...
    • User
    • 22 Aug 2007, 12:32
    ik koop pe alleszins ne ps3, maar wel pas als GTAIV uit is
    xbox komt nooit in huis

• [Deleted user] said...
    • User
    • 25 Aug 2007, 23:11
    Dan kunde moeilijk oordele tja. Kem beide al gehad.

• [Deleted user] said...
    • User
    • 26 Aug 2007, 01:07
    "Hieronder vallen ook alle films van Steven Spielberg."

FF een verbetering.

Steven Spielberg hoort inderdaad bij de studio's die exclusief nog HD-DVD gaan gebruiken.

Maar de films die Spielberg zelf geregisseert heeft vallen buiten dat contract. Die worden gereleased op ZOWEL HD-DVD ALS Shit-Ray ... Blu-Ray bedoel ik.

• [Deleted user] said...
    • User
    • 27 Aug 2007, 00:18
    Ach kan zijn, bron is 1 of andere site. Dat nieuws kan al achterhaald zijn. Het is toch positief nieuws over de HD-DVD, al dat gehype over die bluray omg...

• Wanneer wordt die playstation 3 eigelijk goedkoper? want kzou da alleen voor singstar <3 kopen maar daar is die nu overdreven duur voor natuurlijk :(

• [Deleted user] said...
    • User
    • 9 Sep 2007, 14:15
    Prijs 360 is onlangs gedaald weer, weer een verkoopsteiging van 160%
    Ow en da Simpsons game ziet er leuk spelen uit.

Ah, gelezen dat Microsoft aan een neiuwe technologie werkt voor MMOFPS technologie. Voor online massale veldslagen te krijgen als in de film 300 ofzo. We'll see...

Project Origin word de nieuwe naam voor de F.E.A.R. opvolger.

Kijk uit naar de komende maanden. Vervolg op enkele van mijn lievelings games gaan released worden. (Halo, UT III: langleve die Unreal Engine en Epic, CoD, Crysis zie ik als Far Cry 2) Conclusie = Need a new PC.

Ow, en dit is 1 van de beste trailers ever;
    http://www.gametrailers.com/player/21469.html
    Die piano strokes rulen.

• [Deleted user] said...
    • User
    • 9 Sep 2007, 17:25
    Ben momenteel aan t wachten op

Planescape: Purgatorio ... in principe een mod voor een game, en niet officieel een eigen game. Maar ik ken enkele van de devs, en ze pakken het echt wel professioneel aan.

Mask of the Betrayer, uitbreiding voor NWN2.

Voornaamste echte games waar ik naar uitzie zijn Spore en Dragon Age. Maar dat is allebei voor 2008.

• [Deleted user] said...
    • User
    • 9 Sep 2007, 22:15
    Spore is idd een spel dat ik ook in huis wil hebben.
    En die Planescape ken ik niet. D&D stuff is uncharted terein voor mij.

• [Deleted user] said...
    • User
    • 10 Sep 2007, 11:48
    http://www.planescapetrilogy.com/

K doe niks liever dan D&D.

Lente 2008 komt trouwens D&D 4e editie uit :) (geen videogame dan, maar het echte tabletop game)

Benieuwd wat ze deze keer gaan doen. Ze hebben beloofd de regels wat te streamlinen zodat het niet meer zo ingewikkeld wordt als 3-3.5 edities.

En vooral: samen met de release van 4e editie gaan ze ook een Virtual Tabletop applicatie uitbrengen, zodat je het ook kunt blijven spelen als je oude pencil & paper kameraden verhuisd zijn, of als je zelf verhuisd bent, wat ik aan de hand heb gehad :(

Tegenwoordig is het bijna 2 jaar geleden dat ik nog echt D&D gespeeld heb doordat ik naar Limburg ben verhuisd :( KUTPROVINCIE

• Winand said...
    • User
    • 6 Oct 2007, 12:22
    D&D?

• [Deleted user] said...
    • User
    • 7 Oct 2007, 13:22
    dungeons & dragons

• Winand said...
    • User
    • 8 Oct 2007, 17:01
    dacht ik wel :)
    ma was ni zeker

• ik ben terug bezig op men playstation 1. Kben van plan nintendo 64 te kopen en alsk echt nog geld had kocht ik een dreamcast. En kben ook aant zoeken terug naar een gameboy.

Ik ben nie echt voor die nieuwe games. Alles moet er zo realistisch uitzien. Ik eb liever oude grafics en games waar er zo foutjes inzitten. Kvind da keigrappig =D. En als ge met vrienden speelt tegen elkaar en er zijn zo domme momenten omda het nie realistisch is kan da echt kapotliggen zijn van het lachen. Trouwens al die oude dingen staan keigoedkoop :S waarom dan die nieuwe dure games kopen?

Sneltrekker said:
    Was fan van PlayStation 1. Dat was het dan ook.

PS2 had niks vernieuwends. 9 van de 10 PS2 games waren sequels van PS1 games of ports van PC games. Kwam der nog bij dat hij voor een console misschien krachtig was, maar vergeleken met de PCs die ik heb niks waard.

PS3 is net hetzelfde. Vernieuwende games? Zou niet weten waar. En zogezegd superkrachtig? Komaan. Neem de prijs van een PS3 en een HD-TV. Voor die prijs bouw ik een PC die een pak krachtiger is dan een PS3, en je kunt er nog honderden dingen mee buiten enkel gamen. Probeer maar eens op een PS3 op Last.fm een post te typen :p

XBox 360 heeft zowat hetzelfde probleem als PS3. Maar die prijs is nog net iets schappelijker. En die heeft wel een aantal echt goede games. Binnenkort komt Mass Effect uit bijvoorbeeld.

Wii is inderdaad nog de meest vernieuwende, en van de consoles naar mijn mening die de prijs ervan waard is.

Ik ben het 100%, nee zelf 200% met u eens xD. Ik denk er perfect hetzelfde over

• Winand said...
    • User
    • 20 Feb 2008, 12:48
    Blu-ray wint de strijdt om HD :)

• Jah, omda ze iedereen omkochten hé. Weetwel bij de videocasettes in de jaren 70, won ook VHS de strijd, terwijl betamax beter was. Echt. HD DVD is mega veel beter.

• Ah, sneltrekker ook 'n RPG fanaat? Toevallig Fallout gespeeld?
    Was gebaseerd op FRAPS tabletop, maar daarna naar SPECIAL system omgezet doordat ze geen licentie kregen.
    D&D en andere fantasy RPG's (planesc T, BG, IWD, ) en steampunk zijn nice, maar fallout was 'n welkome afwisseling als post-apo rpg in een '50s sci-fi setting...
    Binnen een paar maanden is F3 er, alhoewel het door Bethesda (ja, die van Oblivion) uitgegeven wordt kijk ik er toch naar uit.
    De Elder Scrolls en Startrek-diehards waren al teleurgesteld door het werk van Bethesda, doordat ze meer op mainstream richten dan trouw te blijven aan de fanbase... Hopen dat ze de FO serie niet verneuken.

Om wat in de post-apo sfeer te blijven: Stalker was wel nice, alhoewel laggy/buggy. Heb er 'n cheapo upgrade naar een 8600GTS voor moeten doen, nu is 't speelbaar - maar ben wel toe aan een nieuwe bak!

Verder nog 'n SNES emulator geïnstalleerd, terug wat Zelda en de oude FF's gespeeld, mario, street fighter... Toen games nog om inhoud draaiden, niet om beeldkwaliteit. Niet dat realisme niet nice is, maar als de kwaliteit erdoor naar beneden gaat: Crappy afwerking, bugs, geen diepgang meer, uitmelken van series (doom 12, UT 72, ...) :/ Ok, Half-Life mogen ze blijven uitmelken :)

Tip voor de strategy/RPG fanaat: Upcoming Jagged Alliance 3.

• [Deleted user] said...
    • User
    • 24 May 2008, 10:07
    Ah, sneltrekker ook 'n RPG fanaat? Toevallig Fallout gespeeld?

Fallout, Fallout 2 en Fallout Tactics heb ik gespeeld. Heb ze nooit volledig uitgespeeld echter. T zijn goede games, en de setting is anders, maar ik verkies uiteindelijk toch de fantasy en steampunk settings.

Binnen een paar maanden is F3 er, alhoewel het door Bethesda (ja, die van Oblivion) uitgegeven wordt kijk ik er toch naar uit.

Ik weet niet of ik het ga proberen. Ik ben echt geen fan van de FPS/RPG mix die Bethesda constant opdringt. Maar waarschijnlijk ga ik het wel een kans geven.

Dan moet het wel draaien op mijn PC.

Ik heb eindelijk opgegeven met PC gaming namelijk. Ik zal dus geen verdere upgrades meer doen aan mijn PC tot hij verouderd geraakt voor standaard werk en ontspanning.

Ik ben altijd een hardcore PC gamer geweest, vrij hard anti-consoles. Maar de laatste tijd heb je op PC geen keuzes meer.

Als je wil PC gamen moet je OFWEL echte ROT-DRM virussen toelaten op je PC. En ja, ik noem dat virussen. Het is niet omdat ze door een professioneel bedrijf geschreven worden dat ze een andere naam verdienen dan wanneer ik of jij datzelfde programma zouden schrijven. (voorbeelden: Bioshock, Mass Effect, Spore, het ganse Steam gebeuren ...)

OFWEL, als je geen DRM wil op je machine moet je al je PC games downloaden en cracken. Maar kijk eens naar de huidige games? 7 GB download, 12 GB download ... probeer dat eens als je maandelijks maar 30 GB mag downloaden van die mongolen van Belgacom ADSL.

Deze september begin ik te werken. Mijn eerste grote aankoop zal een HD TV en een XBox 360 zijn.

Fuck DRM.

• Mja, begint idd wel serieus onrealistisch te worden - als je wat actief bent op pc met vanalles, dan ben je aan software gemakkelijk 3x meer kwijt dan aan pc kosten.
    Vista, Adobe suite, Office, games, music progs, ... - je komt vlot aan 3000€ per jaar. En dan vragen ze zich af waarom iedereen gekraakte soft downt...

Absurd ook dat we, samen met Spanje/Portugal, de enige Europese landen zijn die nog zo aanrekenen voor datalimieten. Binnenkort op 't werk ga ik glasvezel installeren, maar kan het niet permitteren daar op te downen... Heb wel 'n remote desktop bij ouders geïnstalleerd, dus zo heb k toch weer dubbele datalimiet, met nachtsurfen er bij komt dat toch op ~80GB per maand =)

K hou ook niet zo van console games, die zijn niet moddable/expandable. Als ik voor 'n goeie game betaal, dan wil ik er wel plezier van blijven hebben! Nuja, de next gen consoles gaan wel meer die kant uit, maar ze proberen er toch altijd $ uit te slaan :s

Nuja, consolegames vind je wel weer vlotter 2e hands, soms met stapels tegelijk. Ben het constante upgraden ook wat moe aan het worden, alhoewel hardware ooit 'n passie was. Maybe I'll join the dark side too... ^_^

Anonymous users may not post messages. Please log in or create an account to post in the forums.