New Album Deadlight

• New Album Deadlight

Elikkäs ekoja tunnelmia uudesta albumista! Mulle ainakin avautui tosi hitaasti enkä edelleenkään ymmärrä ekaa raitaa. Kertosäe ei oikein millään tahdo tulla luontevasti. Mutta muu materiaali iskeekin sit todella lujaa.

Parhaiksi raidoiksi nousivat kyllä Faithless, Deadsong, Guardian sekä Star of Fire, joka kuulostaa naislaulun kanssa todella mukavalta. Viimeinen untitled raitaki on kyllä kerrassaan hieno pala... ehkä samaisia tunnelmia on seuraavalla Dawn of Solace albumillakin? (Millos se muuten tuleekaan...)

• [Deleted user] said...
    • User
    • 15 May 2007, 05:28

moi

Dawn of Solacelta pitäs kesäl tulla uus albumi.. näin Viime Sue lehteä lukiessani niin muistelisin et Tuomas sano että DoS julkasee kesäl uuden. Miehel on kiireistä toi elämä.

Mut joo itse tohon uuteen albumiin. Mun mielestä kaikki biisit oli melkeen yhtä hyvii mutta Deadsong nuosee vähän muit korkeemmalle ja untitled kappale kanssa nousee vähän ylemmäs koska siinä on naisenlaulua mukana :)

Anonymous users may not post messages. Please log in or create an account to post in the forums.