Top 5 Arvikaminnen

• Top 5 Arvikaminnen

5. Hoppar sönder tältet efter The Knife spelningen för att "syntharesvin" "redan" har tagit sönder det.
    4. Groggar smuggelvodka med bekanta i HD campet.
    3. Gruppfoto med lokal internetkändisen Janec Friberg i Airbrush Båset
    2. Får igång en stor "Kasta Sten" innan SMK's extranummer och gemenskapen på Apollo har nog aldrig varit bättre.
    1. The Knife går upp på scenen samtidigt jag vaknar till liv efter en 2 timmars minneslucka och jag tycker mig fram full som ett ägg och träffar min kompis.

dö synthar äckel
    • Misomu said...
    • User
    • 24 Sep 2006, 21:28
    5. En jäääävla solbränna. Min arm lyste knallröd på Ladytron!
    4. BENSIN FÖR 9 KR/LITER! @@ Inte i själva Arvika, men på vägen dit passerade vi ett ställe där bensinen kostade så lite :o
    3. Omhållen av skumma killar.
    2. Jag såg Franz Ferdinand live! @_@
    1. Jag såg Dia Psalma, mitt ABSOLUTA FAVORITBAND, spela.

Haha, snart kommer jag nog komma på en massa andra grejer som skulle platsa bättre på listan än vissa där :P

We don't laugh because you're different, we laugh because you think you are.
    • [Deleted user] said...
    • User
    • 10 Oct 2006, 22:46
    1. Langa in en polkagris-klubba i Knife-smeten.
    2. Dra ut tältpinnarna på en då knullande snubbes tält (han hade pissat på "vår tomt" tidigare på dagen).
    3. Tittar på tv med Pimme, en Ebba låt, HALELUJA!
    4. Anarki sista kvällen !
    5. Nationalteatern !

• oskart said...
    • User
    • 12 Oct 2006, 21:42
    jag har ett minne som väger upp för fem. Dessutom blev historian publicerad på arvikafestivalen.se http://www.arvikafestivalen.se/?page_id=270 Längst ner, Lortrännan Crew

wild electro
  • Denna tråden har varit död lite för länge, får väcka liv i den då.. Here we go..

5) Vänta på Nationalteatern och festa alltför hårt, lyckas ta sig till spelningen och somna vid första låten i grässlänten, vaknade av att alla går därifrån då spelningen var över.
    4) Lyckan efter att få se ett handfat efter festivalen, det är kärlek!
    3) Sista natten arvika 05 då det gick åt mer sprit än resten av festivalen sammanlagt
    2) Deathcamps tentblower sista natten 06, partyboy unz unz..
    1) Kraftwerks spelning, ska det bara vara från 06 så får det nog bli The Knife.

• [Deleted user] said...
    • User
    • 2 Jan 2007, 16:13
    1) Utan tvekan att bada i en skitig sjö, inte bli ren men ändå känna sig fräschast i världen efter det.
    2) Combichrist!!
    3) Betaltoaletten i centrum som var skitlätt att smugla sig in med. Trevligt sälskap i kön också.
    4) Se en kille däcka med huvudet före ner i marken. Det blev säkert en bula av det fallet.
    5) Allt trevligt folk.

• NinjjaN said...
    • User
    • 5 Jan 2007, 22:32
    5. Känslan av att gå in på Konsum i stan. LUFTKONDITIONERING!

4. Stå längst fram på Thåström med värsta solbrännan i Sverige på ryggen/axlarna. Förtvivlan+Förtjusning.

3. Vandra runt sista natten, börja nyktra efter 4 dagar, och upptäcker vilket skumt j*vla ställe man är på. Hela campingen är täckt i damm, folk står uppe på bajamajorna och dansar och det ligger nakna personer i högar på vägarna.

2. Pizzabitarna i den där pizza-lastbilen.

1. Tiger Lou's spelning, tror jag.

• Kaping said...
    • User
    • 7 Jan 2007, 00:49
    5. Ramla in i randoms folk camp och röka vattenpipa
    4. Kinamatbuffen där vi smugglade ut tallrikarna och satt i parken och åt
    3. Att köra in en kundvagn i vår polares tält (hela vägen in i ett tvåmannatält :D )
    2. Råna folk med min rosa sugpropspistol :D
    1. Franz ferdinande spelningen!

• Musiken said...
    • User
    • 8 Jan 2007, 14:00
    5. Grannarna
    4. Pojkarna som gick runt och delade ut smisk
    3. Alla människor som bjöd på vattenpipa
    2. Lördagens fylla
    1. The Knife-spelningen

• TUFFIZ said...
    • User
    • 11 Jan 2007, 17:26
    1. slåss med turbojugends ;D;D;D
    2. göra så att det började brinna i vårt camp, alla andra fick panik, jag stod bara och skrattade, full och glad som jag var.
    3. det jag inte kommer ihåg :P
    4. allt sjukt jag gjorde/fått höra att jag gjorde i rejvhuset
    5. råna en däckad kille i vårt camp på femhundra och sen köpa sprit för det

men det bästa jag någonsin har hört om är vad som hände en kompis till mig på arvika 06;
    det sista han kom ihåg var att han blev jagad av poliser, nästa morgon vaknade han i en fyllecell och hade ont i röven xDxD

men bög.
    • [Deleted user] said...
    • User
    • 14 Jan 2007, 01:51
    1: Fyllefotbollen 05!
    2:The Knife!
    3: Att höra New Order spela Love will tear us apart!
    4: Den oerhört goda maten! (Lögn, 05 åt jag rågkakor till frukost, lunch och middag, 06 blev det riskakor till frukost, lunch och middag)
    5: Kraftwerk 04 var jäkligt tufft att se, även om jag inte är något jättefan :)

• 1. Niccokick och sen Her Majesty spelningen 04 var faktiskt något alldeles extra.
    2. Franz Ferdinand hoppande, dansande, sjungande och galen med många av dom som jag tycker väldigt mycket om.
    3. Mina och Linns fylletåg på festivalen 05.
    4. New Order spelningen då jag hade tappat bort alla mina kompisar hittade ett gäng som drog med mig långt fram och sen bara stå och gunga och sjunga (rim) där fick jag allt till det...
    5. Jobba i campningkiosken kvällen kvällen/natten före festivalen 06 och känna stämningen och prata med alla galna och snälla människor som kom dit.

• flawse said...
    • User
    • 28 Jan 2007, 21:57
    2003, att vakna i ett tält med dåvarande flickvän och några vänner - varpå de är hurtiga, lagar frukost, och jag sjunger "fjärilslarvens sång" inifrån tältet..
    2003, första gången jag såg quit your dayjob.
    2003, moneybrother som fick fötterna att ryka och svida.
    2006, ninjasparks spelning på campingscenen som fick oss arrangörer att närapå offra livet för ett bristande publikstaket.
    2006, "vem är naken? vem är rik?"-talkshowen när campingscenen hade rivits och bara soffor fanns kvar på söndagen..

(utan någon som helst ordning)

• DomeDan said...
    • User
    • 29 Mar 2007, 11:01
    att hoppa runt i tjejkläder på satyricon! xD

och att bygga hakiställningar (entré å sånt)

• achanta said...
    • User
    • 14 Nov 2007, 20:14
    Denna tråden har varit död på tok för länge, nu är det dags för lite minnen från 2007!

5. Alla "smarta" saker som folk jag pratade med sa efter att ha fått i sig en del alkohol.

4. Draken!

3. När jag nästan blev mätt eller den otroliga lyxen när jag kom hem och fick 2dl buljong och 2 morötter helt själv utan att någon annan åt upp dem. Det var lycka.

2. Infekted mushrooms spelningen när man var halvdöd. Somnade innan bandet började spela men vaknade sen eftersom jag stod längst fram. När jag gick därifrån var mina knän täckta av blåmärken i samma mönster som staketet.

1. När jag sur vaknar i mitt tält på söndag morgon av att någon ropar på mig. När jag kommer ut ur tältet står in golftokiga vän som tjatat om golf sedan söndagen och slår in ölburkar i ett trasigt partytält med hjälp av en avbruten tältpinne. Hon hade tydligen vaknat av att ett av benen i partytältet hade lossat från marken och slått henne i huvudet.

• Zwajken said...
    • User
    • 8 Mar 2008, 19:46
    1. duvan som jag och en kompis träffade, sjukt roligt!
    2. langos
    3. nouvelle vague och zeigeist-spelningarna
    4. harry potter sista natten/morgonen
    5. nf-arna
    6. love-boy-boy-boy
    7. mäsk, nudlar och allt!

fizk
Anonymous users may not post messages. Please log in or create an account to post in the forums.