ApplySomePressure op lastFM

• harmpy said...
    • User
    • 13 Jul 2007, 18:57

ApplySomePressure op lastFM

De oplettende lezer had het natuurlijk al door: een aantal meewerkende bloggers op ApplySomePressure (ASP in de volksmond) zijn ook te vinden met een accountje op de nog steeds heersende website lastFM. Muziekfreak ben je immers 24/7.

Goed, hoogste tijd dus voor een aparte ASP group.

Waarom lid worden ? Tja, behalve dat je dan in één keer ontzettend hip bent geworden, krijgen we door middel van statistieken een aardig inzicht in welke muziek door de ASP-lezer gewaardeerd wordt. Per week wordt zichtbaar welke songs en artiesten het meest gedraaid zijn door onze leden. En lijstjes-geil zoals wij zijn, is dat bijzonder cool. Tevens is daar de mogelijkheid om mensen muziek aan te raden, een shoutbox voor al uw off-topic geleuter en -wanneer daar behoefte voor is- een forum. Ja ja, gekkenhuis!

Plus dat je nu via dit adres het ASP radiostation kan beluisteren. Hij wordt automatisch geladen in je geïnstalleerde LastFM client en de songs die hier voorbij komen zijn geselecteerd op basis van de charts die onze leden hebben opgebouwd. Zo hoor je wellicht nog eens wat nieuws. Persoonlijk ben ik hier erg over te spreken.

Voor de leukste en nuttigste feature (de statistieken) moeten er minimaal 15 leden zijn, dus waarschuw uw vrienden!

-------
    Aldus gepost op Applysomepressure.com, 13/07/2007

• [Deleted user] said...
    • User
    • 14 Jul 2007, 09:15
    Jes ik ben nu officieel hip én lijstjes-geil! Haha, schitterend.
    Mooi idee Harm. Snel door naar de 15 leden, want die statistieken lijken mij ook wel wat. Ben benieuwd!

Ps, VeenstraVeenstra al uitgenodigd?

• harmpy said...
    • User
    • 14 Jul 2007, 15:55
    Thanx :) nog 5 te gaan (meer dan 15)... Dus, breng uw vrienden op de hoogte!

Veenstra!Veenstra! inmiddels ook uitgenodigd....

• [Deleted user] said...
    • User
    • 14 Jul 2007, 18:02
    Dat wordt nog voor het einde van het weekend 15 leden denk ik zo

• Jeroenz said...
    • User
    • 15 Jul 2007, 01:58
    Good initiatief dit...

• harmpy said...
    • User
    • 15 Jul 2007, 16:04
    liekpiek said:
    Dat wordt nog voor het einde van het weekend 15 leden denk ik zo

Ben bang van niet :(

• kickfm said...
    • User
    • 15 Jul 2007, 20:46
    Wel kwam er wel eens, maar liet het aan me voorbij gaan. Door je artikel op je weblog, toch maar 's gedownload.
    Geen idee hoe een en ander werkt, maar zal vanzelf de weg wijzen vermoed ik. Ben benieuwd!

Pieter

• harmpy said...
    • User
    • 15 Jul 2007, 20:49
    kickfm said:
    Wel kwam er wel eens, maar liet het aan me voorbij gaan. Door je artikel op je weblog, toch maar 's gedownload.
    Geen idee hoe een en ander werkt, maar zal vanzelf de weg wijzen vermoed ik. Ben benieuwd!

Pieter

Welkom Pieter!

Het is heel simpel; elk nummer dat je draait in je mediaspeler (Window Media Player, WinAmp of Itunes) wordt bijgehouden op je persoonlijke profiel pagina en nu ook in deze groep. Het werkt zelfs met je Ipod (bij het synchroniseren).

Alleen installeren en gaan met die banaan :)

• Vrijdag de 13e?

Is dat wel een verstandige datum geweest om te starten Harmpy?
    Het schijnt een ongeluksdag te zijn en nu zitten we al een paar dagen op de 13 leden.
    Toeval? Zal wel. Maar ik ben aan het zoeken voor eventueel meer leden, maar in mijn omgeving zitten weinig muziekliefhebbers. Wel leuk om eens andere muziek te gaan horen.

Houdoe,
    TTFun It !!!

let us cling together
    • harmpy said...
    • User
    • 18 Jul 2007, 19:30
    Beetje jammer dat ie nu blijft steken op 13 idd...

• GnrJuul said...
    • User
    • 21 Jul 2007, 19:04
    Met een blogger van ASP erbij bereiken we nu de 15 :D

" Am I still inside my dream?, Is this a new reality, Something makes me feel that I have lost my mind"

~ Iron Maiden - Dream of Mirrors ~
  • kickfm said:

Pieter

Zelfde verhaal als bij mij. Ik heb me nu ook geregistreerd op Last FM en gedownload, dankzij deze account. Ik kan natuurlijk niet achterblijven hierbij

• harmpy said...
    • User
    • 21 Jul 2007, 22:21
    Welkom, welkom!

Anonymous users may not post messages. Please log in or create an account to post in the forums.