Forum » Feedback och idéer

Att jämföra album av ett band i sitt eget bibliotek

• Att jämföra album av ett band i sitt eget bibliotek

En sak som har slagit mig är att det vore roligt att kunna se hur många låtar man spelat från olika album av en viss artist utan att behöva leta upp det på "Mest spelade album"-listan. T.ex. om jag klickar på Zero 7 och klickar på hur många låtar jag har spelat med dom i mitt bibliotek så kommer en mycket trevlig lista upp som visar låt, album, låtlängd samt hur många gånger jag har spelat låten.

Ovanför listan finns de album jag har spelat med bandet men det jag undrar är om man bredvid de bilderna på albumen som finns också skulle kunna få sifferstatistik på hur många gånger det albumet (antalet ggr total som låtar från albumet) har spelats?
    I dagsläget måste man räkna ihop själv från den (återigen utmärkta!) listan som finns eller gå in på mest spelade album och själv leta upp albumen av en viss artist (samtliga artisters album kommer ju fram på den listan; sen får man hoppas att albumen av en viss artist finns på 500-listan).

Vore tacksam om det gick att lösa!

Anonymous users may not post messages. Please log in or create an account to post in the forums.