Forum » Support för Last.fm-programmet

låtarna visas när jag lyssnar, men de fastnar inte.

• Censeo said...
    • User
    • 29 Dec 2010, 02:05

låtarna visas när jag lyssnar, men de fastnar inte.

Hej. Jag lyssnar på spotify på min android mobil. Låtarna visas på min sida, men när nästa låt kommer visar den att jag lyssnar på den nya låten just nu, men den tidigare låten är inte kvar, trots att jag lyssnade 100% av låten. Vad kan det vara för fel?

• Censeo said...
    • User
    • 29 Dec 2010, 02:12

ps.

Ser att de fastnar om jag streamar låtar på spotify mobile, men de fastnar inte om jag lyssnar från låtar som ligger sparade i mobilminnet.

• jejjea said...
    • User
    • 27 Jan 2011, 16:53
    Jag har samma problem, funkade tills den 22 jan. Använder Winamp som jag alltid har gjort, inga ändringar nånstans, så jag vet inte varför det slutade att fungera....

• ptjapp said...
    • User
    • 7 Apr 2011, 08:16
    Jag bumpar den här då även jag har samma problem. Det är sjukt frustrerande!

Yeah.. you Loftyounkers are just t-r-o-u-b-l-e!!
  • Lyssnar i webbläsaren på datorn och låtarna fastnar inte här heller.... Låtens namn visas som vanligt. Är ingen en gångs grej, då jag har lyssnat på minst 40 hela låtar idag och ingen av låtarna har "fastnat". Jag ser låtens namn visas i listan, men när nästa låt kommer försvinner den bara för att ersättas av nästa.

• :(

Det står att jag lyssnar, men alltså de sparas inte på den artisten! :cccccccccc

Anonymous users may not post messages. Please log in or create an account to post in the forums.