XIX LO Gdańsk

Unirme Compartir

111 miembros| 95 notas

Líderes: Czarna93
Política de participación Abierto
Creado el: 12 Sep 2007
Descripción:
Grupa dla uczniów,absolwentów i wszystkich sympatyków XIX Liceum Ogólnokształcącego im. Mariana Mokwy w Gdańsku.:)

Artistas de la semana

Este grupo no tiene listas. Las listas de los grupos se calculan semanalmente para los grupos con más de 2 miembros.

Notas

Dejar un comentario. Entra en Last.fm o regístrate.
  • galanteryjny

    Pozdrawiam Karola Szewalje w chuj!

    26 Dic 2014 Responder
  • slappy_

    ja nie pozdrawiam pani maliszewskiej i chuj [2]

    23 Mar 2013 Responder
  • Pedrooo69

    szatan

    23 Dic 2011 Responder
  • Czarna93

    No nie wierzę!:O Na miejscu czwartym DEPECHE MODE! :D:D:D

    5 Dic 2011 Responder
  • Jajko_Lemona

    jak bylam jeszcze w gim. i przyszlam na dzien otwarty to ta szkola naprawdę była idealnym uosobieniem (jesli mozna sie tak wyrazic) słowa ALTERNATYWA. szkoda, że spadła do poziomu 'zwyklego' ogolniaka.

    15 Mar 2011 Responder
  • celonq

    mozna smialo stwierdzic porazke XIX

    31 Ene 2011 Responder
  • szyszaq

    Tacy alternatywni.

    9 Ene 2011 Responder
  • Sylfja

    kurwa nirvana :(

    29 Dic 2010 Responder
  • Geralt_1988

    ja pitole, byłem ostatnio po 3 latach w budzie i nie poznaje

    29 Nov 2010 Responder
  • Jajko_Lemona

    pani dyrektor była ponoć widziana na woodstocku w wiosce piwnej

    13 Ago 2010 Responder
  • szyszaq

    Lady GaGa <3

    7 Abr 2010 Responder
  • cherrypop-

    lady gaga na pierwszym! moje marzenie się spełniło

    2 Abr 2010 Responder
  • nedkelly92

    ja nie pozdrawiam pani maliszewskiej i chuj

    2 Abr 2010 Responder
  • Miauczaja

    oho czyżby pani dyrektor wice w końcu dopięła swego i uśmierciła radiowęzeł :O taki był plan!

    30 Mar 2010 Responder
  • salam-alejkum

    z czasem bedzie i slychac na pietrach wyzej :>

    24 Feb 2010 Responder
  • Technoboy_92

    I tak jak będzie leciało na 1 głośnik to nic nie będzie słychać ! Nie lepiej 2 małe ?

    7 Feb 2010 Responder
  • szyszaq

    Rozkuwanie scian? Za moich czasow radiowezel skladal sie z jakiegos biednego kompa, power mixera i kolumny wystawianej na korytarz na przerwach.

    2 Ene 2010 Responder
  • Zuonadchodzi

    Jest radiowęzeł, ale rozpirzony a nie ma kasy na rozkuwanie ścian, na głośnik można się złożyć, fajna sprawa, tylko 3 klasy raczej zleją a obowiązkowe to na pewno nie będzie, więc będzie co łaska. Kilkanaście osób wpłaci 2 zł i co z tym? No ale można spróbować ;>

    1 Ene 2010 Responder
  • szyszaq

    No to szkolna sciepa na kolumne i patataj. Juz za 150zl mozna dostac porzadna, uzywana.

    30 Dic 2009 Responder
  • szyszaq

    Czemu nie ma radyja? Tryni stwierdzil, ze puszczanie zachodniej muzyki jest be?

    29 Dic 2009 Responder
  • Todas las notas (95)