" LIVE APOCALYPSE " DVD

 
    • METALJOCK escribió...
    • Usuario
    • 25 Ago 2006, 20:17

    " LIVE APOCALYPSE " DVD

    Just Bought " ARCH ENEMY-LIVE APOCALYPSE DVD I would highly recommend it to all you ARCH ENEMY fans like me.

    " I'm a Metal Head and proud of it and if you don't like it tough shit " " METAL RULES THE PLANET "
  • yeah i got it to it's fucking great!!!
    i love it

  • yeah, fucking amazing dvd

    • [Usuario eliminado] escribió...
    • Usuario
    • 19 Sep 2006, 16:20
    Got it and have watched it many times already. Great DVD indeed. :)

  • yup i got it yesterday, its great

  • just wanna say how awesome the drum solo is...

    hella awesome!

    are YOU classically trained?
    • SquidMoo escribió...
    • Usuario
    • 18 Dic 2006, 1:59
    Yeah it's great I just need to actually see Arch enemy live now =[

  • saw them at download festival, was great, but i really want to see a full headlining set

    • SquidMoo escribió...
    • Usuario
    • 30 Dic 2006, 17:37
    disguiseddawn said:
    saw them at download festival, was great, but i really want to see a full headlining set


    that would be so awesome! maybe next year

    • [Usuario eliminado] escribió...
    • Usuario
    • 13 Ene 2007, 7:40
    Yeah got it and saw it, awesome shit.

    • [Usuario eliminado] escribió...
    • Usuario
    • 22 Ene 2007, 11:26

    ..

    this concert is really really good and the songs so great for this!

    • chazzzy escribió...
    • Usuario
    • 21 Sep 2008, 11:18
    It's not fair, I was gonna go to the gig where it was recorded but I didn't =(

  • F*** Amazing!

    Capitán Morza

    - Pure Fucking Metal -
    • Foggy_kt escribió...
    • Usuario
    • 18 Dic 2008, 9:48
    Yeah,awesome live DVD,ive watched it many times.For fans of AE a must have title

    Metal 4ever!
    • [Usuario eliminado] escribió...
    • Usuario
    • 9 Ene 2009, 14:34
    Something i really need to buy! i'd love to see the band live one day, its just never happened. Perhaps this year.

Los usuarios anónimos no pueden escribir mensajes. Para participar en los foros inicia sesión o crea una cuenta.