Player wird geladen ...


As your browser speaks English, would you like to change your language to English? Or see other languages.

The Smiths

Please, Please, Please, Let Me Get What I Want (1:50)


Hinterlasse einen Kommentar. Logge dich bei ein oder registriere dich.              

  • Damn, this song is powerful
  • Why not longer.
  • lord pls
  • Meravigliosa...
  • lord knows it would be the first time.
  • so sad and so beautiful
  • Soooo for once in my live let me...
  • a beaut.
  • youre all i want, baby
  • OH MY GOD :')
  • For Eliott Rodger
  • ;/
  • sempre bella
  • tai doido , essa musica é muito foda.
  • Замечательная композиция. Одна из лучших.
  • What do I want...?
  • See, the luck I've had can make a good man turn bad.
  • <3
  • good times for a change :(
  • do you know any song just like this, cause i dont, it is fucking flawless!
  • There are no commas in the title. Take a look at album scans to see:
  • for once in my life...
  • 'Please Please Please Let Me Get What I Want' IS THE CORRECT TITLE!
  • <333
  • short but so fucking sweet
  • my life written in a song.
  • Sincerity.
  • I don't recommend listening to this when you're suffering from pangs of low self-esteem
  • I haven't dreamed in a long time too Morrissey.
  • puts you on the brink of tears.
  • this song plays on a constant loop in my head.
  • yearning and melancholy.
  • What else can be said, just a perfect song
  • Please
  • mi favorita, la amo y a ti tmb!
  • <3
  • oohhh love his voice..
  • oh god, another song for me to feel shitty about myself. i love it though.
  • GREAT:)
  • 1:12
  • yeah, used to sing this a lot...
  • it would be the first time
  • "Haven't had a dream in a long time. See, the life I've had can make a good man bad. So, for once in my life, let me get what I want." Timeless.
  • Such a nice piece...
  • Still remeber seeing him in Santiago, this song made me cry.
  • my life's theme tune
  • This just kills me [3].


API Calls