Zum
YouTube-Video wechseln

Player wird geladen ...

Verwerfen

As your browser speaks English, would you like to change your language to English? Or see other languages.

Shouts

  • Good shit!
  • as most songs from ministry this kick ass, but it is definitely not their best... faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar from it. if you think otherwise give a listen to land of rape and honey or mind is a terrible thing and then we speak ;)
  • one of the best
  • Cause it's in 'The Matrix' soundtrack.
  • Одна из лучших вещей!!!! это нектар для ушей!
  • good song, but why the hell is it the most played ministry track? just one fix and burning inside is a lot better!
  • fuck yes BAD BLOOD!!!
  • Rrrrrrrrrrrraaaaaaaaaaaaaar!
  • Лучшая композиция от Ministry!
  • gotta love it.
  • this truck?? haha 'salt the fries' you suck major donkey balls. Phat song, go the matrix
  • I like this song too.
  • I am seeing the last tour no matter what I have to do to get to the venue. And I am going to pay the $100 for VIP tickets...damn it! <3 Thank you Al.
  • Isnt this a cover
  • Well, it's their best song IMHO. Started listening to them after hearing this one. ~:)
  • This truck sucks major donkey balls, and it's disgrace to be even in top Ministry songs...
  • first!

Paginierung

API Calls