Zum
YouTube-Video wechseln

Player wird geladen ...

Verwerfen

As your browser speaks English, would you like to change your language to English? Or see other languages.

Shouts

Hinterlasse einen Kommentar. Logge dich bei Last.fm ein oder registriere dich.              

  • I love you and I wish there was a new Coconut Records album coming out! <3 :(
  • Soooooooooooo good! ♥
  • I know he's like, a highly sought after Wes Anderson character, but I was really feeling this project. Hope Schwartzman takes a detour back into music at some point.
  • Very Beatles influenced stuff - I like it.
  • Goats' cover is so nice :-)
  • litres of cum in my applesauce - woah oh woah oh
  • @Element_X:" The album had musical contributions from members of Incubus, as well as guest appearances by actress Zooey Deschanel from the band She & Him, and actress Kirsten Dunst. ". That why.
  • Jason your music is fab-u-lous.
  • why does west coast have so many listeners? where was it featured?
  • MORE PLEASE...
  • For sure, need more tunes! but the man is working hard!
  • omg?! why i never heard about this?! <2>
  • The Goats OST is awesome!
  • didn't know this dude made music
  • whoa. i've been listening to this for a few weeks now and had no idea it was one of my fave actors!
  • "Dude's music sounds like an iPhone commercial" The best comment I have EVER SEEN IN MY LIFE.
  • One of us is right. One of us is wrong.
  • Ugh Why is there so much good music in the world.
  • везде успел, симпатизируем-с
  • нштк!
  • omg?! why i never heard about this?!
  • Great relaxation music.
  • is this any good
  • YOU ARE A FIG NEWTON OF MY IMAGINATION.
  • Is the Goats album worth buying?
  • Goats album is amazing
  • And I miss you. I’m going back home to the west coast ... <3
  • смешной неказистый еврей,Рашмор изо всех щелей) funny ugly jew,I <3 him )
  • new mixtape! http://www.zolinsagt.de/2012/07/mixtape-34-aye-aye-captain-sommer.html
  • viciante
  • Happy birthday to Jason Schwartzman!
  • West Coast <3
  • hey na na na na na na
  • Does suck that Bored to Death got cancelled. Gahhh.
  • A. Please release several new albums as you're a fantastic musician and vocalist. & B. Please work towards bringing back 'Bored To Death', it's my favourite TV series.
  • I NEED a new album [2]
  • Quality pop. [2]
  • Bored to Death is one of the best TV shows I have ever watched, and I will miss it!
  • BORED TO DEATH IS CANCELLED WHAT THE HELL NO [2]
  • awesome!!
  • I NEED a new album :(
  • BORED TO DEATH IS CANCELLED WHAT THE HELL NO
  • marry me, jason.
  • <3
  • AWESOME
  • WEST COAST THROW IT UP!
  • I'm gonna miss Bored to Death [3] If it wasn't for Game of Thrones I would totally give up on HBO, seriously? BTD, How to Make it in America, and Hung all cancelled at the same damn time? Blaphsemy.
  • I'm gonna miss Bored to Death [2]
  • I'm gonna miss Bored to Death..I hope that Jason will finds the time to make another album!
  • Nighttiming (the song) will forever be the best.

Paginierung

API Calls